Wednesday 1 June 2011

demam running man.

annyeong.tetiba aku rsa nak pos benda2 lawak yg jadik kat sekeliling aku sejak 2 menjak ni.

venue:masih di tempat kijo.
masa:nak balik dah tyme ni.
nak jadi citer,lepas jek si jackson tu ajar aku ngan erika tutup kedai,psang alarm kedai..
ak pon nak try la tutup.
XP!!harus CEPAT!!
sbb bila ON jek butang alarm kedai tu, aku perlu cepat kunci pintu kedai,klu x,
ALARM TU AKAN BUNYI sbab dy akan detect kitorg ni pencuri yg nak pecah kedai.
masa yang diberi hanya SEMINIT!!!
ya ampun.sumpah CUAK!!
1st2 tu aku ingat nak tkan butang alarm tu jek.si erika yang kuncikan pintu sbb aku x berani buat benda berisiko nak mati camtu.
TETIBA.
erika: CHE, HANG LA BUAT.AKU TEKAN ON ALARM NI.
aku: WHAT THE???!!
erika: weh,buat jek la.ak kunci pintu lagik lambat.xd ak tengok hang buat cepat.seyes ak kunci pintu lambat.
pastu selamber badak dy pas kunci kat ak.
aku pon buat la muka cam =.='
nak x nak terpaksa la jugek.
adoyai.CUAK AKU.
pastu mula adegan buat ak gelak sampai aku rsa 1 mall tu org dengo.haha
seusai jek si erika on alarm tu,aku pon cpat2 la nak kunci pintu tu,
nak jadik citer mangga kunci tu tak nok masok plak doh.(seminit tgah berjalan)
adoiiiii~
pastu si erika punya la tarik magga tu.
elok jek magga tu dah msok.ak pon mula la kunci.
kunci pon tetiba mcm nak buat hal.
SUDDENLY.
erika: WEH!!!CEPAT2.NI DAH MACAM RUNNING MAN!!!!
aku: (dalam kepale hotak aku;ya ampun minah ni sempat buat lawak plokkkk~~!!,
sumpah dlm masa yg sma si pak cin mc running man,yoo jae suk @yooruce willis muncul ala2 mcm tyangn gmbr kat otak ak)
apo lagi....mmg terburai x ingat dunia la.nsib bek.elok jek ak tergelak pintu tu dah terkunci,lololololol.
nsib bek kedai2 kat area tu dah byak tutup.so,x dek la ramai orang dengar sngt gelak pontianak aku nih.hahaha~

No comments:

Post a Comment