Monday 26 March 2012

integriti

assalamualaikum.

ok.hari ni nak tulis pasal integriti.
apa itu integriti.
sat....google dlu,,lupa.wahahahaha
--------------------------------------------------------------------------------
ok,dlm kamus dewan, integriti-ketelusan,kejujuran ( something like that la )
so,apa kna mengena dengan hidup aku?

yelah,lately ni kan test week, mula la reja aku. MENIRU.
sumpah x boleh hilang dari dulu lagi.
dulu cikgu cakap,masuk u kamu  jgn harap la nak meniru.
padahal, sekarang ni, sama jek.

berdasarkan kajian yg dibuat aku sendiri,
kawan2 aku meniru bila aku duduk sebelah diorang je.
ini bermaksud, aku punca diorang meniru,
WTH??
hua,, teruk nya diri ini.

kadang2,
sentap jugak dengan ayat pensyarah SOM - dr.syah =.='
"WHAT IS THE VALUE OF YOUR CERTIFICATE WHEN U DOING THIS?? U MUST'VE INTEGRITI."
ok,sangat sentap di situ.

ye lah,aku cuba nak berubah,xp....................
org kata,nak berubah kena ikhlas..cewahhh..
nanti lah, satu hari nanti.
ye ke che zafirah?
hahahahahahahahahahaha

*teringat kata-kata kawan aku. 'nanti kalau kawen, laki ko ckp mcm ni kat anak ko, "jangan caye ngn mama,dulu kat sekolah kuat meniru "'
haha. x kesah pon nak meniru,janji x kantoi dah la kan?? sbb even aku meniru,aku bagitau mak aku yg aku meniru.miracle nya,mak aku x marah!!!!! wahahaha.

No comments:

Post a Comment