Wednesday 13 April 2011

the day i felt like i'd made a wrong choice in my life

salam.

ni kesah sem 1 ari tu.
yes,x abes2 kesah sem 1,
kesah result sem 1 yang benar2 buat aku rsa x senang duduk,rasa yang sangat menyesal sebab main2.
hehe.
sampaikan aku buat statement yang aku menyesal masuk asasi sains kat uitm ni.
aku x leh nak pick-up subjek fizik.
then,masok sem 2,
i'll try hard to change myself.
aku ckap kat diri sendri,
"aku bertanggung jawab ke atas diri aku"
oh.
bila ak bermonolog camtu,
aku rasa macam ada satu aura yang boost diri aku,
ye la,bila dah jauh dari mak ngan abah tersayang,
aku kena buat semua sendiri,
x kisah la dalam pelajaran ker-sebab kalau dok kat umah mak aku bleh marah suruh baca buku,kat palam nun,,semua kena ingat sendiri,
x pon dari segi kesihatan__aku bertanggung jawab ke atas diri aku,,
yes,aku sangat menjaga kesihatan aku kat palam dulu,makan ikut tyme.haha
bila jer blik kulim..hahaha------>dah jadi penagih dadah rupenye*metafora jap*
mana x nyer,secara puratanya aku makan sehari 1 pinggan nasik.
xp aku x kisah pon*sebab dalam misi nak kuruskan badan lagik.hehe
*****teeeettttt*****
balik cerita asal
hmm,seyesla..
tyme tu aku rsa btol mcm buat slah pilihan bila masok asasi,,
aku rsa ak x se'tough' budak len yg masok asasi sc,
tyme ni la aku rsa ak btol kecik berbanding budak len.
pastu masok jer sem 2,aku btul nekad nak berubah,xnak main2 lagi dah.
and yes,boleh dikatakan berjaya.

*thanx a lot kepada yg banyak membantu sepanjang aku kat uitm puncak alam tu:
~para pensyarah
~para tutor
~para classmate
~para housemate: galah,mak leha,mak long,bandung,bawang putih,bawang merah+gadis sepi.
~my soulmate. 
me w/ frens n pn khadijah math's lecturer. sori.keblurran.
 me w/ miss hikamah.chemistry's tutor.omg.she's such a beautiful woman.hehe.like me huh.

*kluar tajuk jap,baru aku tahu twitter ni bes bila follow ramai2 orang.meriah cam hari raya....haha>.<
hari ni kecoh kat twitter pasal group yang baru debut----> block b.not bad,hehe.aku pon dah macam addict sket ngan diorang.hehe.

chiku-taku chiku-taku

zafirah.




No comments:

Post a Comment